Klachtenregeling bij Kansrijk Toekomst

Bij Kansrijk Toekomst streven wij ernaar om onze cliënten altijd de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Wij begrijpen echter dat er momenten kunnen zijn waarop u niet volledig tevreden bent over onze dienstverlening. Als dat het geval is, horen wij dat graag, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Hoe werkt de klachtenprocedure?

  1. Bespreek uw klacht

    • Wij adviseren u om eerst uw klacht te bespreken met de betrokken medewerker of uw vaste contactpersoon. Vaak kunnen misverstanden en problemen snel worden opgelost door in gesprek te gaan.

  2. Dien een formele klacht in

    • Als het gesprek niet leidt tot een oplossing of u voelt zich niet gehoord, kunt u een formele klacht indienen. Dit kan op verschillende manieren:

      • Via e-mail: support@kansrijktoekomst.nl

      • Telefonisch: +31 6 24882759

      • Schriftelijk: Kansrijk Toekomst, Fanny Blankers-Koenlaan 218, 2134 CS Hoofddorp

  3. Behandeling van uw klacht

    • Zodra wij uw klacht ontvangen, krijgt u binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst.

    • De klacht wordt onderzocht door een onafhankelijke klachtenfunctionaris, die binnen 4 weken contact met u opneemt met een voorstel voor een oplossing.

  4. Niet tevreden met de afhandeling?

    • Als u niet tevreden bent met de uitkomst van de klachtenprocedure, kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie. Zij zullen de zaak opnieuw beoordelen en een bindend advies geven.

    • U kunt terecht bij Klachtenportaal Zorg:

Waarover kunt u een klacht indienen?

U kunt bij ons terecht met klachten over:

  • De kwaliteit van de zorg en begeleiding.

  • De manier waarop u bent behandeld door onze medewerkers.

  • De naleving van afspraken die in uw zorgplan zijn vastgelegd.

  • Andere zorgen of ontevredenheden over onze dienstverlening.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Wij nemen iedere klacht serieus. Uw klacht helpt ons om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en alleen gedeeld met de medewerkers die direct betrokken zijn bij de afhandeling ervan.

Uw rechten en privacy

Bij het indienen van een klacht wordt uw privacy volledig gerespecteerd. Uw gegevens worden veilig bewaard en alleen gebruikt voor het afhandelen van uw klacht.

Contactinformatie

Heeft u vragen over de klachtenprocedure of wilt u direct een klacht indienen? Neem dan contact met ons op via:

  • Telefoon: +31 6 24882759

  • E-mail: support@kansrijktoekomst.nl

  • Postadres: Kansrijk Toekomst, Fanny Blankers-Koenlaan 218, 2134 CS Hoofddorp